Markkinoinnin automaation hyödyt

Big Data

Big Data Samuli Tursas Eri lähteistä haettu tieto yhdistyy ViidakkoCEMissä asiakkaan profiiliin, niin sanottuun "digitaaliseen jalanjälkeen". Samuli Tursas Toimitusjohtaja, Liana Technologies

Big Datasta puhutaan paljon markkinoinnin ja viestinnän kentällä. Modernilla markkinoijalla on käytössään valtava määrä pirstaloitunutta asiakastietoa, jota ei kuitenkaan usein osata hyödyntää käytännön tasolla. Automaatioteknologian avulla kerätty asiakastieto saadaan valjastettua konkreettisiksi markkinoinnin toimenpiteiksi.

Lue lisää

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus Samuel Sihvola Asiakaskokemuksen parantaminen on keskeisimpiä markkinoinnin automaation tavoitteita. Samuel Sihvola Key Account Manager, Liana Technologies

Markkinoinnin automaatiosta puhuttaessa ei ensimmäisenä tule mieleen asiakaspalvelu. Sitä se kuitenkin on. Automaation tarkoituksena ei ole tyrkyttää asioita, joita asiakas ei halua. Sen sijaan pyritään selvittämään, mitä tämä todella tarvitsee, ehdotetaan asioita, joita tämä voisi tarvita – ja syöksytään apuun, kun asiakas osoittaa kiinnostusta.

Lue lisää

Resurssit

Resurssit Ville Lehtoniemi Triggeröity viesti saapuu juuri silloin, kun se on vastaanottajalle ajankohtainen. Näin asiakas tulee huomioiduksi myös toimistoaikojen ulkopuolella. Ville Lehtoniemi Account Director, Liana Technologies

Useinkaan organisaatioissa ei tulla ajatelleeksi, kuinka moni asia voitaisiin hoitaa triggeröidyn viestinnän avulla. Markkinoinnin automaatiossa lähdetään usein liikkeelle yksinkertaisista trigger-viesteistä, joiden automatisoinnilla tehdään viestinnästä relevantimpaa ja oikea-aikaista samalla säästäen yrityksen resursseja.

Lue lisää

Myynti ja markkinointi

Myynti ja markkinointi Jussi Kuparinen "Kylmien" myyntisoittojen määrä vähenee markkinoinnin automaatiota käytettäessä. Jussi Kuparinen Business Director - Marketing Automation, Liana Technologies

Eräs tärkeimmistä markkinoinnin automaation hyödyistä on myynnin ja markkinoinnin toimien yhdistäminen. Markkinoinnin automaatioita toteutettaessa toimintojen välillä määritellään yhteiset tavoitteet sekä piste, joka määrittää liidin siirtymisen markkinoinnilta myynnin käsiteltäväksi.

Lue lisää

Hyödyt numeroina

Hyödyt numeroina Jari Savolainen 78 % markkinoijista sanoo markkinoinnin automaation olevan pääasiallisesti syynä parempaan tulokseen. Jari Savolainen Key Account Manager, Digital Consultant, Liana Technologiest

Markkinoinnin automaatiota käytetään monipuolisesti niin kuluttaja- kuin yritysmarkkinoinnissa. Automaatio koetaan tilastojen valossa hyödylliseksi, ja se tuottaa mitattavia tuloksia: parempaa konversiota, suurempia liidimääriä ja parempaa myyntitulosta. 

Lue lisää

Asiakkaiden suusta

Lianan väelle asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa.
Stiina Laaksonen Tiedottaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry
Meistä tuntuu, että voimme luottaa kumppaniimme. Ongelman ilmetessä Lianan tekninen tuki auttaa aina. Heidän asiakaspalvelunsa on superhyvää!
Terttu Niutanen Viestintäpäällikkö, Sinebrychoff

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin yhteyttä, jos haluat kuulla lisää markkinoinnin automaatiosta.

ViidakkoCEM™ on kotimainen ja ketterä markkinoinnin automaatiotyökalu, jonka avulla pääset nopeasti käytännön tasolle. Markkinoinnin automaation ei tarvitse olla raskas IT-projekti – valitessasi ketterän alustan voit edetä vaihe vaiheelta, jatkuvasti uutta oppien ja kehittäen.

Pyydä demo Ota yhteyttä

Haluan kuulla lisää automaatiosta

Sähköposti:
Yritys: