Markkinoinnin automaation edut

Big Data

Big Data Samuli Tursas Eri lähteistä haettu tieto yhdistyy ViidakkoCEMissä asiakkaan profiiliin, niin sanottuun "digitaaliseen jalanjälkeen". Samuli Tursas Toimitusjohtaja, Koodiviidakko Oy

Big Datasta puhutaan paljon markkinoinnin ja viestinnän kentällä. Modernilla markkinoijalla on käytössään valtava määrä pirstaloitunutta asiakastietoa, jota ei kuitenkaan usein osata hyödyntää käytännön tasolla. Automaatioteknologian avulla kerätty asiakastieto saadaan valjastettua konkreettisiksi markkinoinnin toimenpiteiksi.

Lue lisää

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus Samuel Sihvola Asiakaskokemuksen parantaminen on keskeisimpiä markkinoinnin automaation tavoitteita. Samuel Sihvola Key Account Manager, Koodiviidakko Oy

Markkinoinnin automaatiosta puhuttaessa ei ensimmäisenä tule mieleen asiakaspalvelu. Sitä se kuitenkin on. Automaation tarkoituksena ei ole tyrkyttää asioita, joita asiakas ei halua. Sen sijaan pyritään selvittämään, mitä tämä todella tarvitsee, ehdotetaan asioita, joita tämä voisi tarvita – ja syöksytään apuun, kun asiakas osoittaa kiinnostusta.

Lue lisää

Resurssit

Resurssit Ville Lehtoniemi Triggeröity viesti saapuu juuri silloin, kun se on vastaanottajalle ajankohtainen. Näin asiakas tulee huomioiduksi myös toimistoaikojen ulkopuolella. Ville Lehtoniemi Account Director, Koodiviidakko Oy

Useinkaan organisaatioissa ei tulla ajatelleeksi, kuinka moni asia voitaisiin hoitaa triggeröidyn viestinnän avulla. Markkinoinnin automaatiossa lähdetään usein liikkeelle yksinkertaisista trigger-viesteistä, joiden automatisoinnilla tehdään viestinnästä relevantimpaa ja oikea-aikaista samalla säästäen yrityksen resursseja.

Lue lisää

Myynti ja markkinointi

Myynti ja markkinointi Juho Mattila "Kylmien" myyntisoittojen määrä vähenee markkinoinnin automaatiota käytettäessä. Juho Mattila Business Director - Marketing Automation, Koodiviidakko Oy

Eräs tärkeimmistä markkinoinnin automaation hyödyistä on myynnin ja markkinoinnin toimien yhdistäminen. Markkinoinnin automaatioita toteutettaessa toimintojen välillä määritellään yhteiset tavoitteet sekä piste, joka määrittää liidin siirtymisen markkinoinnilta myynnin käsiteltäväksi.

Lue lisää

Hyödyt numeroina

Hyödyt numeroina Ville Näyhä 78 % markkinoijista sanoo markkinoinnin automaation olevan pääasiallisesti syynä parempaan tulokseen. Ville Näyhä Account Manager, Koodiviidakko Oy

Markkinoinnin automaatiota käytetään monipuolisesti niin kuluttaja- kuin yritysmarkkinoinnissa. Automaatio koetaan tilastojen valossa hyödylliseksi, ja se tuottaa mitattavia tuloksia: parempaa konversiota, suurempia liidimääriä ja parempaa myyntitulosta. 

Lue lisää

Asiakkaiden suusta

Vaihdoimme kankeaksi koetun järjestelmän ViidakkoCEM automaatiotyökaluun. Työkalun helppokäyttöisyys ja ketteryys oli yksi tärkeimmistä valintakriteereistämme.
Tero Lintunen Operations Manager, Viasat Finland
Sähköpostin lisääntyvän määrän myötä asiakkaat haluavat aidosti heitä kiinnostavaa ja kohdennettua sisältöä. Meillä kyse oli myös yrityksen sisäisestä paineesta resurssien säästöön ja tavoitteiden saavuttamiseen: näin syntyi tarve automatisoida asiakkaille lähetettäviä viestejä käsityön sijaan
Johanna Koskela Viestintäasiantuntija, Valtion erikoiskirjasto Celia

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin yhteyttä, jos haluat kuulla lisää markkinoinnin automaatiosta.

ViidakkoCEM™ on kotimainen ja ketterä markkinoinnin automaatiotyökalu, jonka avulla pääset nopeasti käytännön tasolle. Markkinoinnin automaation ei tarvitse olla raskas IT-projekti – valitessasi ketterän alustan voit edetä vaihe vaiheelta, jatkuvasti uutta oppien ja kehittäen.

Pyydä demo Ota yhteyttä

Haluan kuulla lisää automaatiosta

Sähköposti:
Yritys: