ViidakkoCEM ominaisuuksia

Monikanavainen asiakastieto

Katso kuva Monikanavainen asiakastieto

ViidakkoCEM integroituu ketterästi eri markkinointikanaviin, joten voit kerätä asiakastietoa kattavasti useista lähteistä. Lähteenäsi voivat olla esimerkiksi:

  • verkkosivusto tai verkkokauppa
  • uutiskirjeen avaukset ja linkkien klikkaukset
  • CRM-järjestelmät
  • sosiaalinen media

Kaikista kanavista haettu tieto yhdistyy ViidakkoCEMissä asiakkaan profiiliin, niin sanottuun "digitaaliseen jalanjälkeen", joka muodostaa pohjan markkinoinnin automaatiotoimenpiteille.

Pyydä demo

Asiakkaiden segmentointi

Katso kuva Asiakkaiden segmentointi

Asiakkaita voidaan segmentoida kaiken heistä tiedossa olevan datan perusteella. Tietoa voit kerätä niin verkkosivustoilta, uutiskirjeistä kuin esimerkiksi CRM-järjestelmistä. ViidakkoCEMin segmentointityökalujen avulla saat yhdisteltyä asiakastietoa tehokkaasti eri kanavista ja voit luoda tiedon perusteella älykkäitä segmenttejä.

Kysy lisää

Automatisoidut viestit ja viestiketjut

Katso kuva Automatisoidut viestit ja viestiketjut

Voit määritellä automaatioillesi erilaisia triggereitä, jotka laukaisevat yksittäisen viestin tai automaattisten viestien ketjun. Triggerinä voi toimia esimerkiksi:

  • ostotapahtuma verkkokaupassa
  • materiaalin lataus sivustolta
  • yhteydenotto, palaute tai lomakkeen täyttö

Voit käyttää automaation pohjana myös keräämääsi asiakastietoa. Tällöin asiakas saa automaattisen viestin tai viestiketjun, kun hän täyttää tietyn ennalta määritellyn ehdon. Esimerkiksi:

  • Kulunut aika (3 viikkoa yhteydenotosta)
  • Passivoituminen (ei ostotapahtumia 2 kuukauteen)
  • Asiakkaan ominaisuus

Automaatiot voivat sisältää uutiskirjeitä, SMS-viestejä tai sosiaalisen median julkaisuja. Myös sisältösi voi olla dynaamisesti päivittyvää: esimerkkinä automatisoitu uutiskirje, joka hakee uuden sisällön kerran viikossa tietystä lähteestä.

Pyydä demo ViidakkoCEMistä

Monikanavainen analytiikka

Katso kuva Monikanavainen analytiikka

ViidakkoCEMillä voit yhdistää asiakastietoa eri kanavista ja useista eri lähteistä. Voit toteuttaa asiakastietosi pohjalta dynaamisia raportteja, jotka tuovat monikanavaisen analytiikan yhteen. Esimerkiksi:

  • Oppaan/whitepaperin/muun materiaalin tuoma latausmäärä
  • Ostoskorimuistuttajan tuoma lisämyynti
  • Konversiovertailu eri laskeutumissivujen välillä

Viestit ja viestiketjut

ViidakkoCEMillä voit toteuttaa yksittäisiä automaattisia viestejä tai useamman viestin ketjuja. Automaatiosi voivat sisältää esimerkiksi uutiskirjeitä, SMS-viestejä tai sosiaalisen median julkaisuja.

Katso kuva ›

Monikanavamarkkinointi

Yhdistä asiakastietoa useista eri lähteistä ja toteuta automaatioita eri markkinointikanavia hyödyntäen. Näin kohtaat asiakkaasi monikanavaisesti ja saat kokonaiskuvan markkinoinnin toimivuudesta.

Katso kuva ›

Lomakkeet & liidien generointi

Toteuta kätevästi lomakkeita, kerää yhteydenotot talteen ja yhdistä automaattisesti erilaisiin hoito-ohjelmiin. Voit välittää liidit suoraan haluttuihin sähköpostiosoitteisiin.

Katso kuva ›

Sähköpostimarkkinointi

Voit liittää kaikki keräämäsi kontaktit suoraan sähköpostimarkkinointisi piiriin. Automatisoidut uutiskirjeet muokataan helppokäyttöisellä ja luotettavalla Drag & Drop -editorilla. 

Katso kuva ›

SoMe

Kerää kontakteja sosiaalisesta mediasta esimerkiksi Twitter-kortteja hyödyntämällä. Voit käyttää asiakastietoa some-retargetoinnin pohjana.

Katso kuva ›

Tapahtumamarkkinointi

Kerää tapahtumailmoittautumiset ja markkinoi kohdennetusti ennen ja jälkeen tapahtuman: automatisoidut kutsut, kiitosviestit ja palautekyselyt.

Katso kuva ›

Liidien hoivaaminen

Generoimasi liidit voidaan liittää automaattisesti asiakkuuden hoito-ohjelmiin. Hoito-ohjelmien avulla pyritään johtamaan asiakasta automatisoidusti oikeaan suuntaan. 

Katso kuva ›

Liidien pisteytys

Liidejä voidaan pisteyttää niille asetettujen tavoitteiden mukaisesti. Esimerkiksi tietty tapahtuma, vierailu tietyllä sivustolla tai tietty määrä yksittäisiä tapahtumia. Kun tavoite täyttyy, lähetetään automaattinen ilmoitus myynnille.

Katso kuva ›

Laskeutumissivut

Toteuta automaattisten viestiesi tueksi laskeutumissivuja, joille ohjaat kontaktejasi. Voit personoida sivuja asiakkaan tietojen mukaan sekä testata erilaisia versioita sivuistasi parhaan lopputuloksen löytämiseksi.

Katso kuva ›

A/B testaus

A/B testaus auttaa löytämään parhaat vaihtoehdot sisällöllesi testaamalla keksimäsi vaihtoehdot ja optimoimalla puolestasi. Voit testata esimerkiksi uutiskirjeiden otsikkoa tai laskeutumissivujasi.

Katso kuva ›

Raportointi

Saat kaikista viesteistäsi laajat raportit, jotka mittaavat viestien toimivuutta muun muassa avauksien ja klikkauksien avulla. Voit toteuttaa monikanavaisen asiakastietosi pohjalta myös dynaamisia raportteja.

Katso kuva ›

SEO

Kaikki Koodiviidakon työkalut tuottavat lähtökohtaisesti hakukoneystävällistä ja niille optimoitua sisältöä. Toteuttaessasi laskeutumissivuja voit hallita sisältöä analytiikkaohjatusti suoraan käyttöliittymästä.

Katso kuva ›

Integraatiot

ViidakkoCEMissä avoin rajapinta, jonka kautta järjestelmä on liitettävissä ketterästi esimerkiksi CRM-järjestelmiin. Voimme toteuttaa talon sisällä vaativiakin integraatioita.

Kysy lisää ›

Sivustojen personointi

Voit personoida sivustojen sisältöä sen perusteella, mitä asiakkaasta tiedetään. Voit esimerkiksi esittää sivustolla näkyvät tarjoukset räätälöitynä kontaktillesi.

Katso kuva ›

Sisällönsuodatus

Sisällönsuodatus-ominaisuuden avulla voit tehdä automatisoiduista viesteistäsi erilaisia versioita vastaanottajien ominaisuuksiin perustuen.

Katso kuva ›

Ketterä työkalu, nopea ottaa käyttöön

ViidakkoCEM on ketterä työkalu, jonka avulla pääset nopeasti toteutuksen tasolle. Alkuun pääsemiseksi ei vaadita vuosien määrittelyprojekteja tai raskasta IT-koneistoa. Etene vaihe vaiheelta, jatkuvasti uutta oppien ja kehittäen.

Kysy lisää ›

Kotimainen, SaaS

ViidakkoCEM on markkinoiden ainoa täysin kotimainen ratkaisu markkinoinnin automaatioon. Automaattiset ohjelmistopäivitykset sisältyvät SaaS-palvelumme (Software as a Service) hintaan, ja saat tukea ja palvelua suomen kielellä.

Kysy lisää ›

Käyttäjäystävällinen

Kaikki Koodiviidakon tuotteet on suunniteltu alusta alkaen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten tarpeisiin. Ohjelmistoja käyttääksesi et tarvitse IT-osaamista vaan voit keskittyä rauhassa sisältöön.

Kysy lisää ›

Asetukset ja käyttäjienhallinta

Hyväkään tekniikka ei täytä sille asetettuja vaatimuksia ellei se mukaudu käyttäjiensä tarpeisiin. Käyttäjienhallinnan ja useiden käyttöliittymäkielten avulla voidaan hallinnoida kätevästi ulkomailla toimivan tai useamman toimipisteen käyttäjäverkostoa.

Kysy lisää ›

Turvallisuus ja luotettavuus

Suomen johtavana digimarkkinoinnin pilvipalvelutoimittajana olemme panostaneet turvallisuuteen ja luotettavuuteen jo vuosia. Palvelimemme sijaitsevat useassa palvelinkeskuksessa ja tiedostot varmuuskopioidaan joka yö.

Kysy lisää ›

Asiakaspalvelu

Hyväkään ohjelmisto ei auta, jos käyttäjä jätetään yksin. Oma yhteyshenkilö sekä Koodiviidakko Oy:n osaava tekninen tuki auttavat ja opastavat sinua aina tarvittaessa. Asiakkaanamme käytettävissäsi on myös laaja ohje- ja tukisivusto.

Kysy lisää ›

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin yhteyttä, jos haluat kuulla lisää markkinoinnin automaatiosta.

ViidakkoCEM™ on kotimainen ja ketterä markkinoinnin automaatiotyökalu, jonka avulla pääset nopeasti käytännön tasolle. Markkinoinnin automaation ei tarvitse olla raskas IT-projekti – valitessasi ketterän alustan voit edetä vaihe vaiheelta, jatkuvasti uutta oppien ja kehittäen.

Pyydä demo Ota yhteyttä

Asiakkaiden suusta

Koodiviidakkolaisille asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa.
Stiina Laaksonen Tiedottaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry
Sähköpostin lisääntyvän määrän myötä asiakkaat haluavat aidosti heitä kiinnostavaa ja kohdennettua sisältöä. Meillä kyse oli myös yrityksen sisäisestä paineesta resurssien säästöön ja tavoitteiden saavuttamiseen: näin syntyi tarve automatisoida asiakkaille lähetettäviä viestejä käsityön sijaan
Johanna Koskela Viestintäasiantuntija, Valtion erikoiskirjasto Celia

Haluan kuulla lisää automaatiosta

Sähköposti:
Yritys: