Big Data

Massaviestinnästä lähemmäs yksilöä

Massaviestinnästä lähemmäs yksilöä Pia Hakola Automaatioteknologian avulla viesti saapuu yksittäiselle vastaanottajalle juuri silloin, kun se on hänelle ajankohtainen. Pia Hakola Account Director, Koodiviidakko Oy

Segmentoitu sähköinen markkinointi on jo tuttua useille yrityksille ja brändeille. Segmenttien määrän kasvaessa kokonaisuus tulee kuitenkin aina monimutkaisemmaksi ja haastavammaksi hallita.

Automaatioteknologia vastaa segmentoinnin haasteeseen tuomalla viestinnän lähemmäs yksittäistä vastaanottajaa. Automaatiot perustuvat asiakkaan antamien signaalien monikanavaiseen kuunteluun ja niiden aiheuttamiin markkinointitoimenpiteisiin. Manuaalisen työn sijaan automaatioteknologia tunnistaa, milloin on yksilön kannalta oikea hetki aloittaa tietty viestiketju tai milloin ostoikkuna avautuu.

Big Data ja olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Big Data ja olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Useimmat yritykset keräävät jo nykyisellään valtavia määriä tietoa asiakkaistaan. Markkinoinnin automaatioteknologian avulla tämä tieto voidaan valjastaa markkinoinnin ja viestinnän käyttöön.

Olemassa oleva asiakastieto on loistava lähtökohta personoidulle viestinnälle ja markkinoinnin automaatiolle. Automaatioiden käyttöönotossa kannattaakin lähteä liikkeelle hyödyntämällä jo kerättyä asiakastietoa viestinnässä. Toivota asiakas tervetulleeksi, hyvästele lähtevä asiakas tyylillä tai aktivoi passivoitunutta ostajaa. Hyödyntämällä jo kerättyä asiakastietoa pääset kokeilemaan automaatiota heti käytännön tasolla, tiedät mitä tietoa on olemassa ja mitä tietoa tarvitset lisää kehittääksesi viestintää.

Kysy meiltä lisää

Asiakkaiden suusta

Vaihdoimme kankeaksi koetun järjestelmän ViidakkoCEM automaatiotyökaluun. Työkalun helppokäyttöisyys ja ketteryys oli yksi tärkeimmistä valintakriteereistämme.
Tero Lintunen Operations Manager, Viasat Finland
Tuki-chatti toimii kun rasvattu, vastausta ei ikinä tarvitse odottaa ja akuuttiin ongelmaan saa ratkaisun heti. Tämänkaltaisen reaaliaikaisen tukipalvelun tarjoaminen asiakkaille on nykypäivää! Koodiviidakon moitteettomasti toimivan tukipalvelun kanssa asioinnin jälkeen on vaikeaa enää tyytyä odottelemaan sähköpostivastauksia seuraavana päivänä tai jonottelemaan puhelimessa.
Anna Mäkelä Viestintäpäällikkö, IAB Finland Oy

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin yhteyttä, jos haluat kuulla lisää markkinoinnin automaatiosta.

ViidakkoCEM™ on kotimainen ja ketterä markkinoinnin automaatiotyökalu, jonka avulla pääset nopeasti käytännön tasolle. Markkinoinnin automaation ei tarvitse olla raskas IT-projekti – valitessasi ketterän alustan voit edetä vaihe vaiheelta, jatkuvasti uutta oppien ja kehittäen.

Pyydä demo Ota yhteyttä

Haluan kuulla lisää automaatiosta

Sähköposti:
Yritys: