Kaikki uutiset

5 syytä hyödyntää markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa

Automaation avulla pystyt kartoittamaan asiakkaasi osto- ja selaushistorian, ja voit tarjota juuri hänelle sopivia tuotteita.

Miksi markkinoinnin automaatiota kannattaa hyödyntää verkkokaupan markkinoinnissa? Kokosimme viisi hyvää syytä ja käytännön vinkkejä. Lue lisää 22.03.2017

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Tutkimukset osoittavat, että personoidut otsikot voivat kasvattaa viestien avausastetta jopa 41%.

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta? Lue lisää 16.03.2017

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Markkinoinnin automaatio on tehnyt asiakkaan kontaktoimisesta tarkempaa niin ajallisesti kuin sisällöllisestikin.

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa. Lue lisää 21.02.2017

Laske markkinointisi arvo - ROI:n perusteet

ROI eli Return on Investment tarkoittaa kirjaimellisesti sitä määrää rahaa, minkä yritys saa takaisin investoinneistaan.

ROI on lyhenne, joka on pikkuhiljaa siirtynyt myös markkinointitiimin jokapäiväiseen käyttöön. Mutta mikä tämä mystinen ROI oikein on ja miksi sitä pitäisi käyttää? Lue lisää 20.02.2017

Markkinoinnin automaatio ja sisältömarkkinointi: kivenkovaa dataa sisältösi tehokkuudesta

Kokonaisvaltainen automaatiotyökalu antaa kivenkovaa dataa sisältömarkkinointisi toimivuudesta, minkä perusteella markkinointitoimia voi kehittää entisestään.

Sisällön tuottamisen lisäksi markkinoinnin yksi tärkeimmistä tehtävistä on kuitenkin toimenpiteiden tehokkuuden mittaaminen ja analysointi. Markkinoinnin automaatiotyökalua voi kaiken muun lisäksi käyttää myös oman sisältömarkkinoinnin analysointiin ja tehostamiseen. Lue lisää 16.01.2017

Markkinoinnin automaation hyödyt – 14 syytä tehdä markkinoinnin automaatiota

Markkinoinnin automaation myötä myynti ja markkinointi ovat jatkuvasti lähentyneet toisiaan, ja siitä hyötyvät kaikki.

Markkinoinnin automaatio on useimmille ammattimaista markkinointia tekeville joko arkipäivää, tai vähintäänkin vuoden 2017 ostoslistan alkupäässä. Tässä 14 syytä tarttua toimeen! Lue lisää 29.12.2016

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Vuonna 2016 online-asiakaspalvelu on useimmilla aloilla aivan yhtä tärkeää kuin face-to-face -asiakaspalvelutilanteetkin, eikä sitä ole kenelläkään varaa laiminlyödä.

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui. Lue lisää 27.10.2016

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Koodiviidakon tietoiskut digitaalisesta viestinnästä ja markkinoinnista keräsivät sankoin joukoin yleisöä Markkinoinnin viikolla.

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä. Lue lisää 06.10.2016

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Sovelluskehityksen kannalta päätelaitteiden erottelu alkaa olla veteen piirretty viiva. Palvelut yhdenmukaistuvat laitteesta huolimatta.

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle? Lue lisää 20.09.2016

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän uusimmista tuulista.

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa. Tustustu tietoiskulavamme mielenkiintoisiin asiantuntijapuheenvuoroihin. Lue lisää 05.09.2016